برگزاری دوره آموزشی مهارتهای اجتماعی ( پیشگیری های نوین از اعتیاد و ایدز ) و سبک های فرزند پروری 

به گزارش واحد روابط عمومی : در راستای توسعه شرکت آراز سنگ شکن و رشد و تعالی پرسنل کلیه واحدها دوره آموزشی مهارتهای اجتماعی )پیشگیریهای نوین از اعتیاد و ایدز( و سبک های فرزند پروری روز پنج شنبه مورخ ششم دی ماه 97 در واحد آموزش شرکت با حضور استاد ارجمند جناب آقای دکتر مسعود حاجی رسولی و مدیران ارشد سازمان برگزار گردید . این گزارش می افزاید : این کارگاه با هدف آشنایی با مباحثی همچون ) اعتیاد چیست؟, مراحل اعتیاد ,کاهش سن شروع به مصرف تا حد کمتر از 15 سال , رشد اعتیاد در زنان از سال 86 تا 90 به 2 / 5 برابر , مسئله ی اصلی چیست؟؟ ,

واقعیت چیست؟؟ , سهم ما !! , راه مبارزه چیست ؟, بهترین روش پیشگیری , میزان اثرگذاری والدین, نداشتن آموزش های پیش از ازدواج,جرائم سازمان یافته , کودکان کار, چهار پایه سلامت , انواع خانواده , … ( و همچنین دقت عمل بیشتر و الگوبرداری خانواده ها از مهارتهای اجتماعی مؤثر مطرح شده و سبک های مناسب فرزند پروری برای پیشگیری از ایجاد مشکلات مربوط به اعتیاد و ایدز ) HIV ( صورت گرفت.

در پایان کارگاه آموزشی هیئت مدیره و مدیریت محترم عامل باتفاق خاطر نشان نمودند : با توجه به آمار نظرسنجی بعمل آمده و استقبال بی شائبه و رضایت و حضور 100 درصدی همکاران در کارگاه ذکر شده و به منظور بهبود فضای کسب و کار و افزایش مشارکت پرسنل درشرکت آراز سنگ بایستی دوره های آموزشی و کارگاههای توجیهی بصورت مستمر برگزار گردد تا از ماحصل آن به امید خداوند متعال شاهد افزایش 100 درصدی میزان همکاری و پیشرفت و ترقی روز افزون این شرکت باشیم.

fa فارسی
X